Ga naar de inhoud
On Steetsj op Discord
  • YouTube On Steetsj
  • Instagram
  • Facebook
On Steetsj
  • HOME
  • WIE / WAT
  • PRODUCTIES
    • DE POTKAST
    • Z.A.S.
    • OVER LEVEN
  • MEEWERKEN
    • AANMELDFORMULIER
    • AUDITIES THEATER
  • LIVE KIJKEN
  • CONTACT
On Steetsj > FAQ > 1) Kost het geld om in de voorstelling mee te spelen? Zo ja, hoeveel?

1) Kost het geld om in de voorstelling mee te spelen? Zo ja, hoeveel?

A

1) Kost het geld om in de voorstelling mee te spelen? Zo ja, hoeveel?

Ja. Deelname aan de auditie is helemaal gratis, maar als we je aannemen voor medewerking aan de voorstelling vragen we van iedere speler een spelersdonatie.

Deze is vastgesteld op €125,- per speler, voor de volledige productie. De spelersdonatie kan in termijnen voldaan worden.

Terug naar boven

Bericht navigatie

3) Zijn er regels aan de repetities en de uitvoeringen gebonden?
2) Waarom een spelersdonatie? Ik zou toch juist een vergoeding moeten ontvangen!

On Steetsj - televisie en theater
Platform voor creativiteit

email adres

en zovoorts

Copyright
Privacy
Belangrijk
On Steetsj - televisie en theater - platform voor creativiteit - (c) 2026
Met trots ondersteund door WordPress | Education Hub door WEN Themes
error: Hé! Niet doen hè?!