2) Waarom een spelersdonatie? Ik zou toch juist een vergoeding moeten ontvangen!

De kosten voor onze theaterproducties zijn erg hoog. Denk hierbij aan zaalhuur, repetitieruimtehuur, materialen voor decor, materialen voor licht - geluid - video - techniek, transportkosten, publiciteit, enzovoorts, enzovoorts. Omdat wij niet gesubsidieerd worden en geen sponsors hebben, zijn wij genoodzaakt om andere inkomsten te genereren.

Doormiddel van de spelersdonatie ben je verzekerd bij onze activiteiten, verzorgen wij alle diners, lunches en versnaperingen tijdens de voorstellingsweek, en laten we je niet zomaar in een hemdje of in een lelijk (of onveilig) decor staan op het toneel. Verder draagt de spelersdonatie bij aan de kosten voor auteursrechten van script en muziek.

Wanneer je problemen ondervindt over de spelersdonatie, maar wel heel erg enthousiast bent om aan onze theaterproductie mee te werken, adviseren we je dit met ons te bespreken. Wij denken graag mee aan een oplossing en zijn ervan overtuigd dat we die met elkaar gaan vinden.