2) Zijn jullie streng tijdens de audities, repetities en uitvoeringen?

Nee, niet streng - wel duidelijk. De theaterproducties worden door iedere medewerker 'samen' gemaakt en met dat doel wordt een productieperiode ook ingevuld. Streng zijn heeft dan geen enkele zin. Wel hebben we een duidelijke structuur in hoe de voorstelling uiteindelijk op het toneel zal komen te staan.

De enige die af en toe een beetje chagrijnig kan zijn is onze artistiek leider, maar als je hem een dropje geeft is die chagrijnige bui ook zo weer over.